Сөйлеу терапиясының түзету. Кейбір жағдайларда дисартрияның аралас формалары байқалады. Сөйлеу терапевті, невропатологпен қатар, сөйлеу бұзылысының жетекші түрін анықтау маңызды.
Мектепке дейінгі жастағы балалардың, сондай-ақ сөйлеуді дамытудың 1 деңгейі бар балаларға қоршаған объектілердің атауын түсіндіруге және олармен әрекеттер жасауға, объектілердің бөліктерін ажырата білуге үйретеді. Альалия немесе дисартериямен ауыратын балаларда тілдің қалыптасуына арналған жұмыстар сахнада түзету жұмыстары жүргізіледі:
-картикуляциялық жаттығулар;
- тыныс алу жаттығулары;
- дыбыс естіледі (негізгі 17 концентрация үшін);
- дыбысты шығару; (сөздермен, сөздермен, сөйлеммен).
дыбыстарды айырып алу; (сөздермен, сөздермен, сөйлеммен).
- дауысты қалыптастыру;
- сөйлеу және интонацияның қарқыны
- журнал массаж;
- ұсақ моториканы дамыту;
Балалардағы сөйлеу бұзылулары:
Дизартерияның әртүрлі формалары аясында көрінетін фонетикалық-фонемиялық;
- аурудың өзіндік ерекшелігіне байланысты тілдің лексикалық жүйесін меңгеру ерекшеліктері. Церебральды сал ауруымен ауыратын балаларда тілдің лексикалық жүйесін құрған кезде, барлық сабақтар баланың когнитивтік белсенділігін белсендіретін ойын әдістеріне негізделген практикалық тапсырмаларды кеңінен қолдану керек. Сонымен қатар, балаларға сенсорлық зерттеу әдістерінде арнайы үйретіледі;
- лексикалық және фонетикалық-фонемалық бұзылулармен тығыз байланысты сөйлеудің грамматикалық құрылымын бұзу, оларды қалыптастыру біртұтас ертінді процесс ретінде жүзеге асырылады;
- церебральды сал ауруының әртүрлі формаларында белгілі бір ерекшелігі бар сөйлейтін хабарламаларды түсіну және түсінікті сөйлеуді қалыптастыру бұзушылықтары. Бұл бұзылулар церебральды сал ауруымен ауыратын балалардың жалпы психикалық ерекшеліктеріне байланысты ерекше лингвистикалық сипаттағы, сондай-ақ ерекше емес сипатта болуы мүмкін.
- дисфография мен дислексияның барлық түрлері. Бұл бұзылулар генезисінде визуалды-моторлық және оптикалық-кеңістіктік жүйелердің қалыптасуының болмауына үлкен роль жатады. Оларды қалыптастыру, сондай-ақ артикуляциялық-акустикалық дағдыларды дамыту балалардағы дислексия мен дисрафияның алдын алу және түзетуде маңызды.