Коммуналдық мемлекеттік мекемесі  Ақмола облысы  білім  басқармасының «Степногорск қаласы, №17 «Психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті»
Коммунальное государственное  учреждение управления образования Акмолинской области «Кабинет психолого-педагогической коррекции» №17, город Степногорск»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ:

Мақсаты мен міндеттері. Педагогикалық диагностика - бұл баланың жеке ерекшеліктері мен даму перспективаларын анықтауға мүмкіндік беретін механизм. Бұл адамның психикалық дамуының жеке қасиеттерін: қабілеттерін, жеке қасиеттерін, мотивациясын, ақыл-ойдың «нормадан» ауытқуын анықтау үшін адамды тексеру әдістерінің бірі.
Диагностикалық тексерудің негізгі мақсаты баланың психофизикалық даму деңгейі туралы ақпарат алу болып табылады. 
Тоқтатылған дамуға психологиялық-педагогикалық диагностикасын жасаудың маңызды міндеттері:
- балалардағы дамудың бұзылуын ерте анықтау;
- бұзушылықтардың себептері мен сипатын анықтау;
- баланың оңтайлы педагогикалық бағдарын анықтау;
- дамудың бұзылулары бар баланың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау;
- жеке даму бағдарламаларын әзірлеу.
Педагогикалық диагностика кез-келген балаға оңтайлы, тиімді түзету-дамытушылық оқу барысын таңдауға көмектесу үшін қажет.Диагностикалық тексеру әрбір бала үшін өте маңызды, мұғалімдер баланы оқыту мен дамытудағы бар проблемаларды болдырмауға тырысады, өйткені ерте диагноз және дұрыс таңдалған түзету жұмыстары жақсы нәтиже береді.
Диагностикалық тексеру екі кезеңде жүзеге асырылады:

Команда бағалауы Команда бағалауы - жеке даму бағдарламасын құрастыру мақсатында түрлі саладағы мамандар тобымен баланы зерттеу. Бұл бағалауды кәсіби мамандар тобы жүзеге асырғандықтан, ол командалық деп аталады. 
«Мультидисциплинарлық» - бұл зерттеуді бір уақытта бірнеше ғылыми пәндер бойынша тексерген кездегі зерттеудің сипаттамасы. 
Команда бағалауының нәтижесі баланың оқу стилі, дамудың күшті және әлсіз жақтары туралы ақпаратқа негізделген жеке оқу бағдарламаларын әзірлеу болып табылады. 
Команда бағалауының кезеңдері:
1. Дайындық кезеңі:
а) команда дайындау;
б) ата-аналарды дайындау; 
2. Бағалау нәтижелеріне негізделген жеке оқыту стратегиясын бағалау және дамыту; 
3. Психофизикалық дамудың нақты жағдайын анықтау.

Жаңартылған күні: 14.06.2019 12:21
Құрылған күні: 14.06.2019 12:21

Текст